Mūsu ikdienas sarunas birojā allaž papildina lieliska mūzika, tieši tāpēc priecājamies kopā ar Creditea atbalstīt jaunos mūzikas talantus, kas metas lielā izaicinājumā, piedaloties vienā no pasaules lielākajiem mūzikas šoviem – X Faktorā. Lai veicinātu jauno mūziķu izaugsmi, Armadillo komanda izstrādāja kampaņu “Finanšu X Faktors”, kuras ietvaros:
- Radījām vizuālos kampaņas materiālus, kā arī tekstus;
- Veidojām sociālo tīklu stratēģiju;
- Piesaistījām iepriekšējo X Faktora sezonu dalībnieci, mūziķi un influenceri Dionu Liepiņu, kura uzdeva katram no šova dalībniekiem atbildēt uz jautājumiem par Creditea, izaicināja nodziedāt kādu dziesmu ar svešinieku, kā arī izaicināja iegādāties par 10 EUR pēc iespējas vairāk lietu, tādējādi atklājot viņu finanšu faktoru;
- Izveidojām prognožu spēli, kurā skatītāji katru nedēļu varēja balsot par dalībnieku, kurš ir viņu favorīts, un saņemt 200 EUR naudas balvu;
- Piesaistījām TV raidījumu vadītāju Aivi Ceriņu, kurš intervēja X Faktora dalībniekus šova aizkulisēs, kā arī īpašās intervijās;
- Veidojām X Faktora tiešraižu atskatus.