Tīrība mājās rada prieku, bet ir vēl labāk, ja arī tīrīšanas darbi var radīt tikpat patīkamas emocijas. Tieši tāpēc kopā ar Domestos izstrādājām influenceru kampaņu, lai parādītu, ka ar jaunajiem Domestos Power Foam produktiem un to unikālo lietošanas veidu, kas ļauj, apgriežot produktu otrādi, aizsniegt pat visgrūtāk aizsniedzamas vietas, tualetes poda un citu vannas istabas virsmu tīrīšana var būt vēl vienkāršāka, ērtāka un patīkamāka. Lai sasniegtu kampaņas mērķi, uzrunājām 12 influencerus visās trīs Baltijas valstīs, kuri radīja unikālu saturu, ietverot tajā gan savu ģimeni, gan dažādus ieteikumus, gan humoru.
Kampaņas ietvaros Armadillo:
-
Veica influenceru atlasi;
-
Aktīvi sekoja līdzi izstrādātajam satura grafikam;
-
Radīja oriģinālu dāvanu kasti, kas atgādināja tualetes poda vāku;
-
Sagatavoja dāvanu kastes ar Domestos Power Foam produktiem visu trīs Baltijas valstu influenceriem;
-
Veica kampaņas rezultātu izvērtēšanu.