Dove men kampaņa | Armadillo

Dove men kampaņa

Klients
Unilever
Kategorija

Rūpes padara vīrieti stiprāku. Ar vēsturi, kas stiepjas 60 gadu garumā, mēs esam redzējuši vīrišķības attīstības atklāšanos. No kampaņām līdz produktiem Dove Men+Care svin moderno vīrišķību un demonstrē, ka īsts spēks prasa rūpes. Mēs izveidojām aptauju, lai noskaidrotu, kādas ir Latvijas, Lietuvas un Igaunijas vīriešu attiecības ar sevi, kāds ir viņu viedoklis par vīrieša lomu ģimenē, un cik daudz viņi domā par savu ādu, psiholoģisko, kā arī fizisko veselību. Balstoties uz aptaujas rezultātiem, sagatavojām vairākus viedokļrakstus, kurus komentēja nozares eksperti un sabiedrībā zināmas personības. Jo rūpēm par sevi nav dzimuma. Veidojām vizuālos kampaņas materiālus, aptauju, intervijas, kā arī viedokļrakstus.

Atpakaļ