Katram uzņēmumam nepieciešams labs mārketings tieši tāpat kā influencerim sekotāji. Bet, lai uzņēmumu komerciālās darbības plānošana, tirgus izpēte un reklāma būtu laba, ir būtiski jomā pieredzējušiem profesionāļiem nodot savas zināšanas tālāk.
Līdz ar digitālā mārketinga popularitātes pieaugšanu, radoši digitālā aģentūra “Armadillo”, kas ir arī Latvijas Reklāmas asociācijas biedrs, palīdz jauniešiem, kas interesējas par mārketingu, ieskatīties šajā jomā plašāk. Mēs vienmēr esam uzskatījuši, ka visu iespējams iemācīt neatkarīgi no darba pieredzes, tāpēc jau vairāku gadu garumā labprāt piedāvājam dažādas prakses vietas, kuras ļauj jaunajiem jomas speciālistiem piedzīvot mūsu darba ikdienu, apgūt ko jaunu par un ap mārketingu un saprast, vai šāds darbs viņiem patīk. Un nereti šie praktikanti tiek uzņemti “Armadillo” komandā, uzsākot darbu projektu vadībā, grafiskā dizainera, satura veidotāja vai kādā citā amatā.
Savukārt “Armadillo” izpilddirektore Annemarī Šperliņa, kura šobrīd studē doktora studiju programmā “Komunikācijas vadība”, ir vairāku zinātnisko publikāciju autore un guvusi darba pieredzi kā Latvijā, tā arī ārzemēs, spērusi soli tālāk un nodod savas daudzu gadu laikā uzkrātās zināšanas arī jauniešiem ārpus mūsu komandas. Līdz ar 2024. gada rudens semestra sākumu viņa ir pieņēmusi izaicinājumu apmācīt topošos, universitātēs studējošos mārketinga speciālistus, ar aizrautību par digitālo mārketingu pasniedzot digitālā mārketinga lekcijas bakalaura studiju programmā Vidzemes Augstskolā, digitālās komunikācijas un sociālo mediju mārketinga lekcijas maģistra studiju programmā Biznesa augstskolā “Turība”, kā arī kursu “Reklāmas prakse” Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolā RISEBA. Pie Annemarī studentiem no Latvijas, Vācijas, Itālijas, Indijas, Dienvidkorejas un Šrilankas ir iespējams apgūt visu par mārketingu, sākot no sociālo mediju ierakstiem un mākslīgā intelekta izmantošanu tajos, sociālo mediju komunikācijas plānošanas un piesaistoša satura izveides līdz influenceriem, influenceru kampaņu izstrādes un tam, kā sekotāji pieņem lēmumus iegādāties reklamētos produktus.
Mums ir milzum liels prieks un lepnums par šādiem kolēģiem kā Annemarī, kas dalās ar daudzu gadu laikā gūto pieredzi un palīdz jaunajiem, topošajiem digitālā mārketinga speciālistiem kļūt par īsteniem profesionāļiem!