Skip to content

Par mums

Stratēģija

Sociālie mediji, influenceri, kampaņas – tā nav nejaušību spēle. Tas ir rūpīgi izveidots scenārijs, kurā tavs zīmols ir galvenajā lomā.

Visa pamatā ir pārdomāti izstrādāta stratēģija, kas ir tava zīmola veiksmes ABC digitālā laikmetā. Un Armadillo komanda radīs stratēģiju tava zīmola sociālajiem medijiem, kampaņām vai pat sadarbības influenceriem.

Mediji

Kā saulriets, kas izdaiļo vakara debesis un liek pavērties skaistumā, tā mēs palīdzam zīmoliem tapt pamanāmiem jebkurā vidē. Armadillo radīs tavam zīmolam vispiemērotākās reklāmas kā digitālā vidē, tā arī pilsētvidē, un ar mūsu pieeju varam garantēt, ka tavs zīmols patiešām izcelsies.

Sabiedriskās attiecības

Katra zīmola laiva reiz iepeld viļņos, kas visu sašūpo. Bet mēs nelecam ārā no laivas. Mēs ņemam airus un virzām tava zīmola laivu drošākos ūdeņos.

Jā, Armadillo tevi nepametīs sarežģītākās situācijās, bet gan palīdzēs ar nestandarta risinājumiem, lai uzbūvētu un noturētu pozitīvu zīmola tēlu.

Saturs

Sociālie mediji ir kā skatuve, un tavs zīmols ir pelnījis būt apspīdēts ar visspilgtākajām gaismām.

Mēs radīsim saturu, kas būs uzmanības cienīgs, aizraujot pat tos, kas ir tikai nejauši tava profila garāmgājēji. Trendīgi TikTok un gaumīgi produktu video, kā arī bildes un dizains, kas izceļas satura džungļos – Armadillo būs pa spēkam tas viss un vēl vairāk, lai tavs zīmols sociālo mediju vidē izceltos uz citu fona.

Radošums

Tik daudz ideju kā zivju jūrā, un nezini, kuru realizēt kampaņai? Varbūt tieši otrādi – ideju traukā tikai vēji svilpo?

Armadillo ir vislabākie rīki un komanda, lai ienestu tavā zīmolā vairāk radošuma un pārvērstu to foto un video formātā, kā arī izstrādu tava produkta dizainu no 0, kas atbildīs zīmola vērtībām un mērķauditorijai.

Analītika

Kad dzīve dod citronus, tu taisi limonādi. Taču, lai tā izdotos lieliska, nepietiek tikai ar citroniem vien.

Tāpat ir ar tava zīmola sociālajiem medijiem – vajag daudz vairāk par ideju un vēlmi darīt. Armadillo analizē sociālo mediju datus, lai saprastu, kāds būs vispiemērotākais risinājums tavam zīmolam. Šeit nav vietas nejauši samestām sastāvdaļām vienā traukā — mēs balstāmies uz reāliem cipariem, tendencēm un to, kas patīk tieši tava zīmola auditorijai.